KIRJAUDU JÄRJESTELMIIN

DevPro toiminnanohjauksen, eTime ajanvarauksen ja Promid työajanseurannan kirjautumisohjeet saat asiakaspalvelusta.

Webhotellin hallintaan pääset cpanel.omadomain.fi

DevNet tarjoaa kotimaisia ja tietoturvallisia pilvipalveluratkaisuja. Pilvipalveluidemme avulla tieto kulkee siellä missä sinäkin.

DevNetiltä saat työajanseurantajärjestelmän tulkitsemaan haastavia työaikamalleja sekä helpottamaan TES-laskentaa.

Tarjoamme laajat IT-tukipalvelut, Turvanetin sekä laitehankinnat, joiden toimivuudesta pidämme huolen.

Tekninen asiakaspalvelija

DevNet Oy on yritysten IT-ratkaisujen ammattilainen. Olemme toimineet Lahdessa jo kohta kaksikymmentä vuotta palvellen tuhansia yrityksiä. Menestyksemme perustuu monipuoliseen osaamiseen, ja pystymmekin tarjoamaan asiakkaillemme yrityksen kaikki tarpeelliset IT-palvelut saman katon alta. Meidän toimistomme sijaitsee aivan Lahden ydinkeskustassa.

Etsimme tekniseen asiakaspalveluumme rautaista ammattilaista täydentämään konesalitiimiämme sekä Promid työajanseurantatiimiämme. Pidät ripeästä työtahdista ja pysyt mukana myös silloin, kun asiakaspalvelussamme on kiirettä. Tärkeimmät ominaisuudet etsimällämme henkilöllä ovat halu oppia uutta sekä rautaiset hermot. Tehtävä on puhelimessa ja sähköpostitse tapahtuvaa teknistä asiakaspalvelua, ns. helpdesk-työtä. Työssä hoidetaan sekä konesaliasiakkaiden – että Promid työajanseuranta-asiakkaiden ongelmia ja kysymyksiä. Kyseisessä tehtävässä työskentelevä on ensimmäinen henkilö asiakkaan apuna. Tehtävästä suoriutuminen vaatii järjestelmällisyyttä, koska yksittäisiä pieniä asiakastapauksia voi olla viikossa käsiteltävänä satoja.

Edellytämme:

• Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa.
• Teknistä perusosaamista palvelin- ja verkkotekniikoista.
• Hyvää työasemaohjelmistojen tuntemusta, Windows

Katsomme eduksi:

• Kokemus asiakastukitehtävistä
• Ymmärrys domaineista, DNS:stä sekä näihin liittyvistä sertifikaateista
• Linux- ja macOS-osaaminen
• Ymmärrys perustason koodaamisesta
• Yleinen harrastuneisuus IT-alalta

Tarjoamme:

• rennon ja mukavan työyhteisön ja -ilmapiirin
• kasvavan yrityksen mahdollisuudet kehittää osaamista ja edetä uralla
• limukaappi (kyllä, sisältää myös Batteryä), Fruitbox-hedelmäkori ja Jura-kahvikoneen makoisat espressot tai cappuccinot
• työsuhde-etuina liikuntasetelit, kattava työterveyshuolto ja Datatronic-tietokonemyymälämme tuotteet henkilökuntahintaan.

Mikäli dynaaminen ja kasvava työympäristö kiinnostaa, lähetäthän meille työhakemuksen ja CV:n, josta selviää työkokemuksesi ja osaamisesi. Palkkaus TES tai sopimuksen mukaan.

Lähetäthän hakemuksesi mahdollisesti jo ennen hakuajan päättymistä, kuitenkin viimeistään 30.4.2024 mennessä. Käsittelemme hakemuksia jo ennen hakuajan päättymistä.
Tee se kuitenkin pian, sillä täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lähetä hakemuksesi osoitteeseen rekry@devnet.fi otsikolla ”Helpdesk”.

Lisätietoja tehtävästä antaa:
Janipekka Heino
044 771 8772
janipekka.heino@devnet.fi

Jätä hakemus

    Hakemus:

    CV: