KIRJAUDU JÄRJESTELMIIN

DevPro toiminnanohjauksen, eTime ajanvarauksen ja Promid työajanseurannan kirjautumisohjeet saat asiakaspalvelusta.

Webhotellin hallintaan pääset cpanel.omadomain.fi

DevNet tarjoaa kotimaisia ja tietoturvallisia pilvipalveluratkaisuja. Pilvipalveluidemme avulla tieto kulkee siellä missä sinäkin.

DevNetiltä saat työajanseurantajärjestelmän tulkitsemaan haastavia työaikamalleja sekä helpottamaan TES-laskentaa.

Tarjoamme laajat IT-tukipalvelut, Turvanetin sekä laitehankinnat, joiden toimivuudesta pidämme huolen.

Tekninen Promid-tuki / tekninen hosting-asiakaspalvelija

DevNet Oy on yritysten IT-ratkaisujen ammattilainen. Olemme toimineet Lahdessa jo kohta kaksikymmentä vuotta palvellen tuhansia yrityksiä. Menestyksemme perustuu monipuoliseen osaamiseen, ja pystymmekin tarjoamaan asiakkaillemme yrityksen kaikki tarpeelliset IT-palvelut saman katon alta. Meidän toimistomme sijaitsee aivan Lahden ydinkeskustassa.

Etsimme tekniseen asiakaspalveluumme ammattilaista täydentämään Promid työajanseurantatiimiämme sekä konesalitiimiämme. Pidät ripeästä työtahdista ja pysyt mukana myös silloin, kun asiakaspalvelussamme on kiirettä. Tärkeimmät ominaisuudet etsimällämme henkilöllä ovat halu oppia uutta sekä rautaiset hermot. Tehtävä on puhelimessa ja sähköpostitse tapahtuvaa teknistä asiakaspalvelua, ns. helpdesk-työtä. Työssä hoidetaan Promid työajanseuranta-asiakkaiden ongelmia ja kysymyksiä sekä konesaliasiakkaiden ongelmia ja kysymyksiä. Kyseisessä tehtävässä työskentelevä on ensimmäinen henkilö asiakkaan apuna. Tehtävästä suoriutuminen vaatii järjestelmällisyyttä, koska yksittäisiä pieniä asiakastapauksia voi olla viikossa käsiteltävänä useita kymmeniä.

Edellytämme:

  • Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa
  • Alan koulutus, kuten datanomin tutkinto, tai vastaava koulutus ja osaaminen
  • Vahva osaaminen työasemaohjelmistoista, erityisesti Windows-käyttöjärjestelmästä

Katsomme eduksi:

  • Kokemus asiakastukitehtävistä
  • Kokemus työajanseurantajärjestelmistä
  • Ymmärrys domaineista, DNS:stä sekä näihin liittyvistä sertifikaateista
  • Linux-osaaminen
  • Yleinen harrastuneisuus IT-alalta

Tarjoamme:

  • rennon ja mukavan työyhteisön ja -ilmapiirin
  • kasvavan yrityksen mahdollisuudet kehittää osaamista ja edetä uralla
  • limukaappi, välipaloja ja Jura-kahvikoneen makoisat espressot tai cappuccinot
  • työsuhde-etuina liikuntasetelit, kattava työterveyshuolto ja Datatronic-tietokonemyymälämme tuotteet henkilökuntahintaan.

Mikäli dynaaminen ja kasvava työympäristö kiinnostaa, lähetäthän meille työhakemuksen, palkkatoiveesi ja CV:n, josta selviää työkokemuksesi ja osaamisesi. Tarjoamamme palkkataso n. 2300-2400 €.

Lähetäthän hakemuksesi mahdollisesti jo ennen hakuajan päättymistä, kuitenkin viimeistään 31.12.2024 mennessä. Käsittelemme hakemuksia jo ennen hakuajan päättymistä. Tee se kuitenkin pian, sillä täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.

 

Lähetä hakemuksesi osoitteeseen rekry@devnet.fi otsikolla ” Tekninen Promid-tuki / tekninen hosting-asiakaspalvelija”.

Lisätietoja tehtävästä antaa:
Teemu Korkiakangas
liiketoimintajohtaja, sovelluskehitys
p. 050 501 8287

 

DevNet Oy on yritysten IT-ratkaisujen ammattilainen. Tarjoamme asiakkaillemme IT-tukipalvelut, työajanseurantaohjelmistoa, toiminnanohjausjärjestelmiä sekä konesalipalveluita. Konesalipalvelut sisältävät mm sähköposti- ja webhotellipalvelut, palvelinratkaisut sekä pilvipalvelut. Lisäksi toteutamme asiakkaillemme kotisivut ja verkkokaupat. Menestyksemme perustuu monipuoliseen osaamiseen, ja pystymmekin tarjoamaan asiakkaillemme yrityksen kaikki tarpeelliset IT-palvelut saman katon alta.

devnet.fi

Hae meille!

    Hakemus:

    CV: